tisdag 14 december 2010

U2 ikväll!

Igår hade vi vår första gäst! Chris sov över i gästrummet efter att ha varit och sett U2 igår kväll, och han har även fixat 3 biljetter till mig och Liam! Så ikväll blir det U2 live på ANZ stadium, Jay-Z är förband och det ger väl en liten hint om hur bra konserten kommer bli! Jag ser verkligen fram emot ikväll! (riktigt "excited" mao... (Kim!!!)) Tredje biljetten ger vi till Liams gamla jobbkompis Amanda som också flyttat hit nu för någon månad sedan. Hon jobbade med Liam i Sthlm och Beijing, och det var hon som visade mig (och Liam!) runt i stan lite grann när vi var i Beijing för 2 år sedan, ska bli kul att träffa henne igen också! Om gårdagens konsert:

http://www.smh.com.au/entertainment/music/u2-live-in-sydney-20101213-18vlm.html

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur avundsfrisk ska man behöva bli på er!!!! Jag vill ha den tredje biljetten! :(
...Men vid närmare eftertanke inser jag att ni redan har varit där! Hoppas att det var jättehärligt!
Kram, Ma