torsdag 30 juni 2011

nytt körkort!

...just nu fungerar det inte att lägga in nya eller redigera inlägg via datorn. (därav en bild utan text i inlägget nedan) Men det funkar via mobilen! Dock tar det ju väldigt lång tid att skriva på mobilen så detta inlägg blir inte så långt. En glad nyhet är iaf att jag nu har fått mitt australiska körkort! Jippi! Nu kan jag alltså köra fullt lagligt, igen, vilket ju känns skönt. Självklart lyckades jag se totalkonstig ut på bilden =)

...och apropå att se totalkonstig ut, vad tycker ni förresten om den snygga kavajen nedan? Hon är programledare för ett av morgonprogrammen här, och hade denna annorlunda kreation på sig i går. Jag som redan har bröstficks-fobi sedan tidigare var ju tvungen att byta kanal. Och även de som inte har bröstficks-fobi kan väl knappast tycka att detta är snyggt?! Eller? Correct me if I'm wrong! Helt ärligt, vad tänkte hon på stackars människa? =)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: