lördag 22 oktober 2011

Lördag

...om 10 minuter springer jag ut genom dörren och sedan kommer jag inte sluta springa förrän jag kommer hem igen vid 3 tiden. 7 husvisningar ska jag hinna med! Liam ska inte haka på då han är på the races (hästkapplöpningarna alltså) med några killar (män?) från jobbet. De ska dricka och spela på hästar. Farlig kombo. Men nästa helg åker vi till Melbourne och går på Melbourne Cup igen, så då får jag också gå på hästkapplöpningar. Förra året lyckades vi ju tippa både 1:an, 2:an, 3:an och 4:an... tror ni vi lyckas med det i år igen? ...kom på att jag ju måste köpa mig en hatt, eller en fascinator (förra året lånade jag ju en av Liams faster). Vilket alternativ ska jag välja tycker ni? Senare idag tänkte gå ned till Paddington markets också och köpa lite blommor och så... mysigt! Är riktigt soligt och supervarmt idag, har varit det hela veckan typ, så skönt!

Tack förresten för alla grattishälsningar på min namnsdag! Visste inte ens att det var min namnsdag, men blev jätteglad för alla grattis! =)

Inga kommentarer: