torsdag 12 maj 2011

värsta skräckfilmen (kitty-version)

hahaha! ni måste kolla in denna video!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Himmel, vilken crazy cat - den vill jag ha!
PoK/Gittan
P.S. Nästa helg ska jag till Gotland och bo hos Klasse o Marie, tillsammans md mina Huvudskärs-tjejer, fyra dagar. Ska bli kul!

Anonym sa...

Nu gick det att skriva inlägg! (och klippet låg kvar.) Den är så galet söt kissen! Håller med Gittan, den vill jag också ha!

Puss Sys!

Mrs F sa...

Haha, ja visst är den tokigt söt!! Åh det låter mysigt med en lång-weekend på gotland! Hoppas att ni får det riktigt bra! Har ni planerat i förväg vad ni ska göra?

Anonym sa...

Vilken modig liten kisse - trots att den var så rädd, så gav den inte upp! jag menar.... HUR läskiga är inte tennisbollar?!?!?!?!
Gittan! Vilka dagar kommer ni? Vill ni hälsa på oss? Har ni tid?
Kram
Mammi