lördag 7 maj 2011

Nu är bilderna fixade..

...i inlägget nedan! Nu är det lördag förmiddag, ryggen känns äntligen lite bättre (kanske glömt att berätta att ryggen börjat krångla igen...) och solen skiner! Nu ut på promenad i Centennial park, kanske gå förbi Paddington markets och sedan lite "dandelion coffee" på ngt av bokhandelscafeerna på Oxford street. Sedan kl. 16.30 ska vi se "Water for elephants" på Verona och därefter blir det middag. Känns som om det kommer bli en bra dag =) Hoppas ni får en bra helg ni också!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Ny layout på sidan! Hoppas att ni tyckte om filmen - det gjorde jag, även om jag blundade ibland. OCH skrek på Yrsamanér....
kram, Ma

Anonym sa...

Hade ingen aning om att din rygg jäklas igen!
Stackars, stackars du... Skönt att det blivit bättre!
Kram, Ma

Mrs F sa...

Ja ny layout =) Vad tycks? Så du har också sett "Water for elephants"? Har den gått länge i sverige? vi var nämligen på en förhandsvisning men australien kanske är efter sverige när det kommer till biofilmer...vore ingen surprise direkt tror de är lite efter när det gäller det mesta! Jo jag tyckte att den var bra! 3,5 av 5 stjärnor får den av mig, känns som om boken nog är ett strå bättre? (fast jag har inte läst den än)

Anonym sa...

Jag tyckte mycket om den! Av mig får den 4,5 elefanter av fem möjliga! :-) Men så är jag ju en elefant-freak också!
Nej den har inte gått så länge, en månad kanske.
Ja, jag blev sugen på att läsa boken!
Puss/ Ma