måndag 13 maj 2013

Morsdag och första ridturen!!


Idag var det morsdag här, och jag har blivit uppvaktad av liam och Elise! Fick en god frukost och ett fint kort med presentkort på en spabehandling som liam bokat in mig på nästa lördag, ska bli härligt!!! 

Detta var utsikten från där jag satt och åt frukost (medan Liam var med Elise på simlektion): 



Idag red jag också för första gången på Renoir!!! Det var mycket spännande att hoppa upp på MIN häst för första gången!!! Och det gick bra, och kändes så naturligt! Han var snäll, uppmärksam och lyhörd, verkade tycka att det var skönt att komma ut! Nedan en bild som Liam tog innan ridturen: 

(Pappa du kan se på bilden att jag behöver ett nytt träns!!! Tränset saknar både nosrem och käkrem!!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad härligt det ser ut! Vilka fantastiska blommor på buskarna nedanför altanen. Intressant att ni har kusen i trädgården... :-)
Puss till MOR!
Ma

Anonym sa...

...varför kommer allt x 2?
Mamma