måndag 15 september 2014

Dag 3!

Trött idag! Ammar dygnet runt just nu känns det som, men det är helt normalt säger vår barnmorska Fiona som var på besök idag! Man glömmer bort hur det var... Trots att det bara är två år sedan Elise var såhär liten! 




Just nu; klockan är 19.37 och detta är ett  av två tillfällen idag då jag kunnat lägga ifrån mig Aili utan att hon gråter! Just nu sover båda fina flickorna! Wow!!! Dags att fixa middag snabbt som blixten innan någon vaknar :) 

Fick förresten denna påminnelse i min mobil idag: 
Haha!! :)

Vi passar annars på att njuta av det kanonfina vårvädret vi har just nu, 25 grader och sol om dagarna och vårblommorna börjar komma! Har också äntligen blivit lite grönt efter allt regn vi fått de senaste veckorna! Vårt fina magnolia träd kommer t.ex snart att stå i blom, en bild från igår: 

...och idag:



4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååhhhh.....så very, very söt!
Dag tre...gråtardagen om jag minns rätt!
ÄR INTE LIAM HEMMA?
Varför är det en annan adress på sidan?
puss, dubbelmormor

Anonym sa...

...det var bara så att det verkade komma i fel ordning....
Mamma

Anonym sa...

Kom på vad hon ser ut som på bilden där hon ligger i sin filt... Hon ser ut som den där lilla videkissungen i någon av barnböckerna som vi har!
Puss, Dubbelmormor

Anonym sa...

Precis min tanke - exakt som en videung - så himla söööt, på alla bilderna!
PoK/Gittan
P.S. Vi har firat morfars födelsedag idag.